سوختم در عشقت
 
..:LOVE:..
جمعه 16 تير 1391برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : MILAD       

چه زیبا گفتم دوستت دارم
چه صادقانه پذیرفتی
چه فریبنده آغوشم برایت باز شد
چه ابلهانه با تو خوش بودم
چه کودکانه  همه چیزم شدی
چه زود به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی
چه ناجوانمردانه  نیازمندت شدم
چه حقیرانه واژه غریبه خداحافظی به من آمد
چه بیرحمانه من سوختم



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت17:22---19 دی 1390
سلام
اگه وب مشترک داشته باشیم چی میخوایین توش بزارین؟
شما خودتون هم مینویسین؟یا مطالب رو از جایی میگیرین؟
اگه فایده ای داشته باشه و بدونم چی قراره توش باشه یا چیزی باشه که اگه مشترکی به نتیجه بهتری میرسیم حتما
برنامه شما چیه؟
اگه ممکنه خودتونو بیشتر معرفی کنین مرسی


محبوبه
ساعت22:33---17 آذر 1390
لینکیدیمت دوست عزیز اگه دوس داشتی ماروهم لینک کن ممنون

محبوبه
ساعت22:33---17 آذر 1390
لینکیدیمت دوست عزیز اگه دوس داشتی ماروهم لینک کن ممنون

محبوبه
ساعت22:33---17 آذر 1390
لینکیدیمت ئوست عزیز اگه دوس داشتی ماروهم لینک کن ممنون

محبوبه
ساعت22:33---17 آذر 1390
لینکیدیمت ئوست عزیز اگه دوس داشتی ماروهم لینک کن ممنون

محبوبه
ساعت22:32---17 آذر 1390
سلام دوست عزیز وب زیبایی داریدبه ماهم یه سری بزنیدخوشحال میشیم لینکیدیمت

هستی
ساعت12:42---19 آبان 1390
سلام میسی اومدی
به این وبم بیا قول میدم خوشت بیاد
ادرس گذاشتم واست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

باسلام به تمامی کاربران وبلاگ امیدوارم بانظرتون به من کمک کنید.با تشکر
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ..:LOVE:.. و آدرس miilad.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 43879
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document

دریافت کد خوش آمد گویی

ساخت کد صوتي